Enstanteneler

12.05.2009 zaman: Salı, Mayıs 12, 2009 Gönderen illegalizma


Umudumu yitirmemek için elimden gelen ne varsa yapıyorum ama o içimdeki sonsuzlukta dolanmaktan çekip alamıyorum kendimi....

Cep telefonumun dış ekranında gülümsüyor beni en seven herkesten fazla seven ama benden çekip giden eşsiz varlık...

Yaradan geçecek mi bu günler. Sana isyan etmem Ey Allah'ım Sen Beni benden iyi bilirsin. Şükür Tefekkür ve Tevekkül ile bağlıyım ve şükretmektir harcım hem zaten gelip geçici dünyaya dair sıkıntı bile fazla gelir özüme kızarım...

Sık sık dinlerim ne kadar da beni anlatır Azam Ali Im a stranger in this world ( bir yabancıyım bu dünyada ) - Bazen bu düşünce her tarafımı kaplıyor gerçekten yabancıyım ve her geçen gün yabancılaşıyorum bütün bütün Bütün Aleme...

Bu yaşamak zor iş sağdan kaçarsan soldan yakalanıyorsun yukarıya zıplayayım derken dibe çekiliyorsun...

0 Comments

0 Responses so far.

Yorum Gönder