Kalkıp Ağlayayım...


Çok Ağır Ruhum bedenime saplandı çekip çıkaramıyorum...


Bu Ben'miyim Ben Ben'miyim..


Nasıl bir Hastalık böyle her daim kemiren adım adım Tüketen...


Şefkat'e Muhtaç bir bebek aklım kalbim İsyana da Ölüme de Nazır..


Gökyüzü Size kalsın...


Hangi Acıdır bu denli Acı olan...


Ne zaman bitecek bu diyetim..


Her daim akılsız aklımda akıllanmaya muhtaç akıl haline aklım ermiyor...


Hayattan Ölümüne korkuyorum. Ölümden cesaret alayım..


Kısa Kısa azalıyorum...


Az Alıyorum Bu Hayattan...


Yok Bir Sitemim Hayatta herşey kısmet..


Rahat uyu koy yastığa başını..


Kaçıncı sigara bu Dermanı peşinde aradığım saydım mı saymadım mı?
Gök Kubbenin altında Donmuş ruhuma Eşlik etmekte bedenim...

Nasip Değilmiş...


Helal ettim hakkımı Hem Kendime Hem Hayata...

1 Comment

1 Response so far.

  1. Unknown says:

    kasmaya gerek yok nasipten öteye yol yok anın kıymetini bil hastalığın her titretmesi ağacın yapraklarını dökmesi gibi günahlarını döküyor dünyaya temiz geldik temiz gitmekse herkese nasip olmuyor Rabb'im seni seviyor eyüp a.s gibi dertleriyle hastalıklarıyla temizlyor mutlu ol dünya zaten öyle de böyle de geçyor ızdırapla geçen her saatin her dakikan bakileşiyor Rabb'im isyandan uzak kılıp sabrını versin kardeşim O'na emanet ol

Yorum Gönder