Hımmmm...

Soğuk şehrin soğuk mevsiminin soğuk güneşi karışıklığı hoşgör blog! Aziz yorgunluğum yaşımı alıyor yaşlarımı deviriyor. devşiriyorum ayışığından gülleri güneş haykırıyorum gökkuşaı renklerinde çılgınca koşuyorum gelincikler arasında zaten arsız çiçekler. Hem zaten açarlar! Onların üzerinden ŞEFKAT saça saça bir ben geçmişim çok mu ? hatta bence ödül onlar için. Etkilenmemiştim hiçbir vakit karanfil den ta ki gönül yarasındaki boynu bükük karanfillere bakıncaya kadar. Her istanbul hayalim olmuştu ama ilk kez karşılaşmıştım bir seher vaktinde kutsal şehrin tepesinde saçlarını taramaya. Şimdi yazdıklarımın hiç biri bana dair şeyler değil belki de hepsi ama eminim ki kesinlikle kendimi tam ve kesin anlatamıyorum korkuyorum çekiniyorum dokunup ta bozmamalıyım bu eşsiz tabloyu varolan rutininine hiç yerden el atmamalımıyım ?


Yine mi Çiçek. (Sezen Aksu söylüyor ütopik bir diyar oluşturuyor aklımda ) sicim gibi yağmurlar yaıyor beynimin orta yerine ha bu arada yine dip köşelerindeyim hayatımın.


Dünyamın en mutlu en mutsuz tablolarını çiziyorum sanatımı ifa ediyorum. her renk ben kokuyor benden yana sesleniyor yedi cihana cümle aleme. Ben ben olduğum kadar sen olabiliyorum. Daha fazlası olmam imkansız ha eksik kalıyorsam özür dilerim. İçimdeki asfalt çalışmasındandır karmaşa çevreye elbette zarar verecek!


Bu çok terbiyesiz düzen içinde en terbiyesiz şey olarak görünen şey neden İsyan anlamıyorum hangi erdem bu Varolan Ahlakın soykütüğü üzerine devinimlerimin aslolan ahlakı bulma yolunda önüme erdem olarak sunulabilir! Bunlar benim sorularım ve saklıdır elbette cevaplarım. Belki de bağrımalıyım içime ya da dur dur acele etme kopma zamanı değil.


Alish 2oo9

4 Comments

4 Responses so far.

  1. Adsız says:

    bir trafik lambasında ölece durdu bindiğim servis.sesime uyku kaçmış o ara.sadece aklımdan konuşa biliyorum.keşke bu kadar istanbul olmasaydı diyorum.dağları karlşarla kaplı soğuk ama ısıtan şehir.kendimi suç üstü yakalıyorum ve bu halimin isimsizliğimi gerçeğe uyak düşüyorum.bana en büyük tehdit yine ben oluyorum.sonra hayata yaslanıyorum ve birde ayakta durmamı sağlayan yoldaşıma.ve dua ediyorum içimden eksik kalanlrın eksik yanlarını tamamlamaları adına...:)

  2. Yazı harika olmuş...
    Bu cümle ne kadar örter yazılmışların üzerini ve ne kadar verir hakkını bilmiyorum ama ben senin 'yazamıyorum,anlatamıyorum,bir şeyle yargılayacaksanız eğer beni anlatamadıklarımla yargılayın' tarzı cümlelerinin gerçeği yansıtmadığını ve senin tam olarak anlatabildiklerin,anlatmayı başarabildiklerin olduğunu düşünüyorum...Çünkü sen tam olarak böyle birisin;yapan ama asla tam olmadığını hep bir şeylerin,bir taraflarının eksik kaldığını düşünüp hayatını bu,tabir yerindeyse 'karmaşa' üzerine boca eden biri beliriverir biri aliş dediğinde bana...Ve ben aslında o karmaşık alişi seviyorum...
    :)

  3. O karmaşık Aliş te Seni Çok seviyor Muzi....

  4. Unknown says:

    ;)))))

Yorum Gönder