Şimdi Yine sana yazıyorum bütün sözlerimi bütün kelimelerimi zaten sen ile yazıyorum. Her zamankinden farklı yine her zaman farklı olduğu gibi. Çünkü her sana yazdığımda kalbim bir başka taraflarından çarpıyor her defasında farklılaşıyorum kah İstanbul semalarının altında tarıyorum saçlarını kah kurak çöllerde binbir masal dinliyorum sözlerinden kelimelerinden. Gözlerim bir başka bakıyor dünyaya aklıma sen gelince aslında en sinirlenmem gereken halimde bile buna da şükür deyip geçiyorum. İçimdeki iyi niyet ilacım, damarıma aldığım tek doz hoşgörü. Sofu oluyorum Başlıyorum düşüncelerimle düşlerimde dönmeye aklımda ölüyorum ve ancak tam manada ruhumda doğuyorum. Gözlerim ufuklardaki yağmurda güneşte ay da sen ki değerlerden daha değer bir anne oluyorsun en seven sen halinle ben ki bir evlat oluyorum yıllardır annem diye yakındığım.
Bir savaştan diğer savaşa sırf sana kahramanlıklar için girişiyorum bir iyilikten bir yenilgiye doğuyorum sırf sen var olduğumu gör diye! Biliyorum görmesen bile en ben halimi seviyorsun benim benden olma, benim ben bile benden değil dediğim yanlarımdan bile seviyorsun beni! En korkak halim bile elindeki kılıcıyla bir kahraman senin için. En zayıf halim bile orduları korkutuyor senin gözünle bakılınca. En durgun halim bile sen için deli fırtına. En suskun halim bile haykırıyor sana. İşte seni bundan dolayı çok seviyorum ama sen beni seviyorsun diye değil sırf seni sevdiğimi ve sırf sensiz sana dair paranoya olmuşluğumu seviyorum.
Sana yazmak böyle bir şey işte dur diyemiyorum aklıma o na hükmünü veren kalbime hatta ellerim parmaklarım bile aykırı artık ben dur söyledikçe tıkır tıkır işliyor aynı o şarkıdaki gibi.
Her şeyi ama her şeyi sana yazıyorum sana yaşıyorum sen bilmesen ve görmesen bile…


Alish - 2008

2 Comments

2 Responses so far.

  1. Adsız says:

    "Herşeyi ama herşeyi sana yazıyorum sana yaşıyorum sen bilmesen ve görmesen bile" negüzel bi cümle tam anlamıyla kimsesizliğimizi yalnızlığımızı ve özlemişliğimizi anlatıyo ben hep umut ediyorum görür diye hep onun için savaşıyorum ona değer diye hala küçük bi kız çocuğuyum ve hala babamı çok özlüyorum

  2. İçindeki O kız çocuğu büyüyen ve büyümeyen yanlarıyla hem kendini hem bizleri büyüttü düştün yerlere incindi dizin ama ağlamadın biz üzülmeyelim diye. herkesten çok özledin herkesten çok sevdin. Bunu sadece kendin sezdin biz hatırlayıpta kırılmayalım diye kendi yaralarımıza ağlamayalım diye. Ve bunu sadece sen bildin. içimdeki gerçeklerle her başbaşa kalışımda yanıbaşımda idin.
    Nebish Hocam Güzide Yorumun İçin Teşekkür ederim. ( Kardeşin - kazıntısız olduğu gibi - en olması gerekenden daha öte. )

Yorum Gönder