Üşüyorum üşeniyorum bir çok zaman yaşamaya......
Sözlerime kelimelerime nasıl başlayacağımı tam manasıyla kestiremiyorum ilk olan ilk yazımın yeterince kısa olması zaten yeterince kısa idi. İşin özü kısacası bana bu blog merakını ve blogları takip etmemi aşılayan başta kuzenim Muzi. ardından biricik dergi OGZ (Anlam arayışları içinde Olduğum Oyunlar ) Oyungezer. TEŞEKKÜRLER.
İlk yazı oldugundan ve genel kuramlarıyla konumuz bulunmadığından yine kısa kesmek durumundayım fakat diğer ilk yazıya göre daha uzun ve herhangi bir ilk yazı içinde yeterli Sanırım....
Bu arada geçtiğimiz Kasım 'ki zaten aralığı bile yedik Umduklarım ve beklentilerim gerçekleşmedi ama biliyorumki Kasım Ayına Beni sıkı sıkı tutunduran şey Ardımı Bırakmayacak.
Alish - 2oo8

5 Comments

5 Responses so far.

  1. alişim çok güzel olmuş,ellerine sağlık...
    Ama bence daha sade, daha karmaşık olmayan, daha basit, daha etkili yazabilirsin. Buradakilerin çoğu edebiyatı sevmiyo :) sevenler tabi ki var ama öyle işte hep artistlik olarak geliyo birilerine. Ezberlenmiş cümleler,klişe yorumlar,karmaşık ifadelerden ziyade basit ama gerçekten insana okuyunca bir şeyler katan/katabilen şey ler yazabileceğine eminim...

  2. zhr says:

    bence böyle çok daha iyi kim ne düşünürse düşünsün... başkasının ne düşündüğünü önemsemeyi bıraksın artık! sadece kendi istediklerini kendi düşündüklerini yazsın... böyle de birçok insanın düşüncelerine, hayatına anlam katabilir, katıyor da zaten yıllardır ;)

  3. :) Ben yıllardır kendim olduğum için hala kendimdeyim. Ve hep kendim olacağım : ) Zehroşum teşekkürler Muzi sana da kucak dolusu teşekkürler. :)

  4. Her insan karşısındakinin kendisi hakkında ne düşündüğüne önem verir!
    Bence onu okuyanlarında görüşlerine ve kendisi hakkında ne düşündüklerine kulak kesilip kendi düşüncelerini,isteklerini ve hissettiklerini bu doğrultu da yazsın.


    =)

  5. Ayrıca ben bu şekilde kesinlikle daha fazla okura sahip olacağını düşünüyorum. Çünkü bir çok başarılı blog yazarı başarısını özelini genele açmamaya bağlıyor!..

Yorum Gönder