Gülce

5.09.2009 zaman: Cumartesi, Eylül 05, 2009 Gönderen illegalizma


Uçurumun kenarındayım Hızır

Ulu dilber kalesinin burcunda

Muhteşem belaya nazır

Topuklarım boşluğun avcunda

Derin yar adımı çağırır

Dikildim parmaklarımın ucunda

Bir gamzelik rüzgâr yetecek

Ha itti beni, ha itecek

Uçurumun kenarındayım Hızır

Civan hazır

Divan hazır

Ferman hazır

Kurban hazır
Uçurumun kenarındayım Hızır

Güzelliğin zulme çaldığı sınır

Başım döner, beynim bulanır

El etmezGel etmez

Gülce'm uzaktan dolanır

Uçurumun kenarındayım Hızır

Gülce bir davetMecaz değilMaraz değil

Gülce bir afetPeri değil

Huri değil

Gülce beyaz sihir

Gülce ölümcül naz

Buram buram zehir

Yar yüzünde infaz
Bir gamzelik rüzgâr yetecekHa itti beni, ha itecek

Güzelliğin zulme çaldığı sınır

Uçurumun kenarındayım Hızır

Ben fakir

En hakir

Bin taksir

AteştenKalleşten

Mızrakla gürzden

Dabbetülarz'danDeccal’dan, yedi düvelden

Korku nedir bilmeyen benTir tir titriyorum Gülce’den

Ödüm patlıyor Gülce’ye bakmaktanNutkum tutuluyor, ürperiyorum

Saniyeler gözlerimde birer can

Her saniyede bir can veriyorum
Ömer Lütfü Mete 1981

0 Comments

0 Responses so far.

Yorum Gönder