Nerede...

2.05.2010 zaman: Pazar, Mayıs 02, 2010 Gönderen illegalizma





Haftada bir Koca bir duvarın önünde akıtılacak ne kadar gözyaşı varsa akıtmakta, Olsa olsa o duvar Kutsaldır.

Bir şehrin en tepesinde, hüzün dolu bağrına üflemekte derman çare dilemekte, Olsa olsa o şehir İstanbul’dur.

Bir Yapı’nın etrafında Hu deyip feryad figan tavaf halinde, İnsanlığının en kesin Batıniliğinden, Gözgöze gelinmiş en keskin Zahirliğine yolculukta, Olsa olsa o bina Kabe’dir.

Bir Nehrin kenarında günahlarına eyvah edip gözlerinden damlayanlarla nehrin kendi suyunu karıştırmakta. Olsa Olsa o Nehir Ganj’dır.

Bir Savaş Meydanında elinde kılıcıyla hasretlerin çoktan daha çok ötesinde, Özlemin tasvirini nicedir aşmış durumda.

Bir kız çocuğunun özleminde ve asla olmayacağının sonsuz derinlikteki bilincinde…

Haftada Bir Araf’ta Yok Olmayı her şeyden fazla temenni etmekte. Ama hiç var olmadım ki diyerek yokluğun varlığına eksik varlığıyla meydan okumakta.



Bir rüyanın en derininde ağlayan yarin gözyaşlarına dokunmakta, O yar olsa olsa Daimi bir kalp sızısı-dır Varlığın ve yokluğun arasında en var ve en çok yok olandır.

Sana Yazdım gayri yine yollayamadım Yare yollayamadığım mektuplar arasında kaldı yazdıklarım kim bilir yok olacak zamanla zamana ayak uyduramayacak asla. Ama kağıt ve Kalem şahit ki birkaç damla gözyaşı ile taçlandırdım kelamımı! Hani Aşkının bana Hak Fakat haram olduğundan bahsetmiştim ya. İşte O Aşkın da bir Hakkı var. O Hak olsa olsa Gözyaşıdır…


Haftada Bir Sessiz Sözsüz….



Haftaya Allah’ın İzniyle Burada…


Selametle


Ali 2o1o

3 Comments

3 Responses so far.

  1. sufi says:

    Aşkın hak olduğu yerde nasıl haram olur bu sevda? Nasıl yazılanlar ulaşmaz o gözü yaşlı sevdalıya? Uzat elini dost "kavuşmak şart"yaz bu masalın adına.Tontini

  2. Cansın Sufi Canansın! Benim Leylam Senin İsimdaşındır. Bir İsim Ve Bir Ateş Arasındadır. Bu tarafa gelse İsim düşer yüreğe. O tarafa gitse Ateş Düşer Gönlüne. Ben İsterim ki Leyla ya dünya cennet ola HA ben Ha Bensiz Leylam Cenneti Bu dÜNYADA da Yaşaya- Zati Ahiretine Duasını etmekteyim. Kendimden Çok O na Dua etmekteyim...

  3. Unknown says:

    aşk kavuşmayınca güzel rahmetli ananem çok aşık olduğu hacıbabamla evlenmiş biri 17 biri 18 yaşındaymış 45 sene birlikte oldular aşkı öldü 15 sene neredeyse dışarı çıkmadı ananem ama var ya o bile evliliğin zorluğundan yakınır gitmeyenin gidesi gelir gidenin kusası gelir, iyi bir şey olsa adı gonca olurdu koca dedğil, koca koacatır şeklinde atasözlerimizi sık sık paylaşırdı bırak hakkın öbür aleme baki kalsın aşkın bir kitapta hoş bir seda olarak vucud bulsun saadeti dareyn senin olsun ali...kendine iyi bak

Yorum Gönder