Yüzü kapalı halleriyle bir kadının kadın olması hasebiyle en fazla olan bir kadın.

Ardını dönmüş Sessiz Sedasız.

Kendinden alınanlara isyanda.

Dışında Yalan kahkahalardan bir suret, İçinde aşktan kan ağlayan bir Velet…

Çok Garip işte ya…

Çok Seversin Bir Yaratılmışı. O Kendini senden alır. Öyle Böyle en nihayetinde, çünkü çok sevmişsindir. Ve O bunu Çok iyi bilmektedir.

Çok seversin Birini O gitmiş olsa bile hep Onu beklersin Yine sadece Onu istersin O seni kimsesiz bırakmış olsa bile. Her duana ortak eder. Her hayrın vesilesi farz edersin. O bütün kainat seni bırakacak derken Kainatı haklı çıkaran olsa bile Sen yine Onu seversin. Ve ne olursa olsun yine de seversin.

Çok seversin birini çoktur her şey çok fazla.

Çok seversin birini O kadar seversin ki İsyan edemezsin Seni Kolsuz Kanatsız bıraktığına. Sesin diline düşmeyi bilmez içinde düğümlenirsinde ses etmeyi beceremezsin.

Çok gariptir bu dünya gerçekten sevmemelisin. Gerçekten seversen eğer herkesten farklıdır bu dünya…

Çok Gariptir Bu dünya…

Sevmemelisin. Düşmemeli bir ceylanın gözleri kendinden kaçak gözlerinin içine. Bakmamalı sana. Bakmamalısın O’na Unutursun uyumayı, Konuşmayı Gülmeyi ne ki ağlaya ağlaya ağlamayı da unutursun zamanı geldiğinde. Gözlerin kurur adım adım ruhun eşlik eder hakeza. Kurak topraklardır bastığın zemin.

Asla kavuşamayacağım Sana. Hiç gelmeyeceksin Bana. Hiç gelemeyeceğim Sana. Yandım Bittim İçim Kan Revan. Köz Kül Kalmadı bağrımda Sonsuz Bir Hüsran…

Haftada Bir Kimsesini Özlem krizlerinde…


Haftaya Buluşmak temennisiyle


Selametle…



Ali 2o1o

4 Comments

4 Responses so far.

  1. sufi says:

    Sevgili Ali;
    Zaten haftada birdir gelişin bu mekana,
    gelip de hasretden dem vuruşun niye?
    Zaten gönüllerde yangın varken bu sıra,
    Gelip de kolsuz kanatsız bırakmak bizi niye?

  2. Sufi

    Rahatsızım Bir Aşk Ciğerimi yakıyor kelime edip konuşacak söz bulamıyorum...

    Bahar geldi. Kimsesizim Ki Ne Yazık ki Sonsuza kadar kimsesizliğim

    Benim Kaderim...

  3. Sufi

    Bu arada Resme Bittim ben sureti gizli kadın objesi neler de canlandırıyor hayal alemimde anlatamam...

    Selametle-Sevgiyle...

  4. Birgül says:

    Çok Seversin Bir Yaratılmışı. O Kendini senden alır. Öyle Böyle en nihayetinde, çünkü çok sevmişsindir. Ve O bunu Çok iyi bilmektedir.
    özlem krizi tutu falımada bu yazı çıktı tebrikler:-)))

Yorum Gönder