Yazmayacağım

12.04.2009 zaman: Pazar, Nisan 12, 2009 Gönderen illegalizma

Bu hafta Yazmayacağım karar verdim.
Ne olmayandan söz edeceğim. Ne de olan bitenden.
Ne Senden Ne Benden. Ne de bizden Ne de sizden.
Yazmayacağım evet kararlıyım. Kafamı karıştıran onca sebep varken yazmayacağım.
Aklımın kalbimin içindeki o eş zamanlı savaşın sonlanmasını
Enkazın ufaktan toparlanıp yaralıların ve ölülerin ayıklanmasını
Savaş meydanındaki sis bulutunun kalkmasını ve görülerimin hepsinin olmasa da bir çoğunun
Net olmasını bekliyorum.
Dünyanın biraz daha hızlı dönmesini istiyorum
Bu yaşları devirmek bir an önce
Daha ileri zamanlar da var olmak ama aynı kalmamak isteği belki de
Baharın en azından ısıtabilecek kapasitedeki güneşini
Bu zamanlarda asılıp kalmanın bir an önce geçmesini bekleyeceğim.
Yazmayacağım...

Bir hafta da bitti henüz geçen hafta önümüzde ki hafta daha az agresif Aliş'le karşılaşacaksınız
diye yazmıştım ama şimdi hayat işte. Sonranın sonrası.
Çok ağır bir acı çekiyorum. Ulaşılmaz imkansız sınırlarda.
Haddimden Fazla.

Bu arada bu haftanın enleri arasında Okami var kendisini bu araya sıkıştıramam uzun uzun hakkında
yazacağım bir sanat eseri aslında değil siz onu sanatlaştırıyorsunuz. Keşke sınırları biraz daha
geniş olsaydı diyorum ama hala harika fikirleri karşısında hayran kalmaktan kendimi alamıyorum.
Okami ( Playstation Oyunu ) Başlar başlamaz içiniz sert bir boşlukta dönmeye başlıyor ama rengarenk. Bir ara oyunları yazdığımda uzun uzun anlatacağım.


Candan Erçetin - Sitem söylüyor bir kemanın tellerinde yeşeriyor sesi
Beni özlüyormuşsun öyle diyorlar. Ve karanlık el veriyor kapatıyorum gözlerimi derinlerde
Bazen isyan edip yalnızlığıma....

Uzuyor uzuyor sonsuzluğa doğru gidiyor gece sanki hiç sabah olmayacakmış gibi..


Aliş 2oo9

1 Comment

1 Response so far.

  1. alev says:

    az önce yazınızı tesadüfen okudum.genellikle blog yazılarını pek okumadan ilgimi çeken fotoğraflara bakarım.ama bu yazınızdaki umutsuz sözler beni rahatsız edecek kadar üzdü..ben hiç kimseye yazmam eleştirmem interneti sadece bilgi almak için kullanırım..ama genç birinin bu denli bunalmasının tek sebebi önlenemez bir hastalık olmalı diye düşündüm..umarım bu yazınız anlık bir sıkıntının yansımalarıdır..sağlıkla kalın.

Yorum Gönder