Hafif klarnet tınısı salıyor beni hayal alemime…

Rüyalarım karman çorman düşüyorum sonsuz bir uçurum öylesi bir düşüş ki düşüyorum ben. Her zerrem bu düşüşün içinde düşler aleminde…

Kocaman dağımın ardından yine güneşleri doğuramıyorum. Yine karanlşık ve yağmur bu şehirde sigara dumanı kurşuni hava…

Soluduğum havanın içinde ne ki sık sık dışında…

Kelimeler o kadar fazla ki o kadar çok şey dökülüyor ruhumun en derinlerinden…

Peşinden yorgunum. Yorgunluk aslında senin peşinde olmak. Sonsuz bir seyr’u sefer bu sonu olmadığını bile bile sonsuzluk hayali. Yine sadece sein hayaletin…


Suskunluğa dair üç Nokta...

Nicedir Yazamıyorum...

O kadar çok susmak istiyorum ki bağır çağır konuşmam gereken bu zamanlarda...

Hayat desen zaten varolmayan diyarlarda...

Bekliyorum beklediğimin ne olduğunu asla bilemeden..

Biliyorum aslında hiç bir şey bilmediğimi bilemediğimi..

Haftada Bir belki haftalarca sonra..

Belki haftaya tekrar burada...

Selametle...


Al'ish 2010

0 Comments

0 Responses so far.

Yorum Gönder