Adım Adım...

28.03.2010 zaman: Pazar, Mart 28, 2010 Gönderen illegalizma


AforizMasal’a Adım adım…

Hayal alemi asıl yaşadığım. Hayallerle ölmek Hayallerle dirilmek ama asla Hayalleri öldürememek…

Bir sesin bir gölün dibine düşmesi. Bir çift gözün bir kırık kalbe dokunması…

Hala çok güzel onca şey yokken yitikliklerdeyken Hayal kurmak.

Yıllar önceki arkadaşım evlenmiş dizlerine yetişmiş boyda henüz 7 yaşında da bir oğlu var. Vay be yaşlanıyoruz…

Bazen yasaklara çok kızıyorum. Bazen ise neden bu kadar az yasak var diye kızıp sinirleniyorum.

İnsanoğlu bir garip alem. Koca güruh sürü psikolojisinin sınırını asla aşmıyor şaşırtıcı…

Hakikatin ne olduğuna dair hiçbir fikrim yok…

Alice in Loserland…

Dinle Ney^den Yüzlerce yıl önce nasıl şikayet ediyorsa ayrılıkları. Bir gözden mahrum, bir dünyadan yoksun olmayı. Bugün aynı şikayetini dile getiriyor. Yüzlerce yıl öncesine bağdaş kurmuş şekilde…

Bir kargo aldım bu hafta içinde bir anne şefkati bir sevgilinin gülücüğü, yüzyıllık özlemin hasreti. Ne bulunmuşsa konulmuş. Teşekkür ederim tesellimdir. Teselliler Kitabı. Yazın dünyanın en güzel yazısı yazmışsın yazılacak olanı…

Bahar geldi. Şiddetli başağrıları...

Haftada Bir Haftaya İnşaAllah tekrar burada…

Aliş’in deyimiyle

Selametle…

Mart 2o1o

3 Comments

3 Responses so far.

  1. Unknown says:

    selmametle hakikat konusunda fikrin olması değil önemli olan hakikati kalbinde hissetmiş olman önemli sevgiler

  2. Bir Atasözü Şöyle der Getme gözümden Giderem Özüzmden. Baharım, Ablam, Adını koyamadığım. Sen Sakın biryerlere getme...

  3. Ayrı bir kalbin Ayrılmış edasıyla Seviyorum Seni Sessizliğin kör kuyusuna salınmış dünyanın en anlamlı sedasıyla seviyorum seni...

Yorum Gönder